Kovács Roland blogja

Kovács Roland napjai, érdekes történések vele kapcsolatban

Baleset

2010.03.30. 14:49 - Kovács Roli

Ma rájöttem hogyan lehet kinyitni a szekrényajtót. Nagyon tetszett, hogy lehet csapkodni. Míg anya készítette nekem az ebédet, véletlen odacsuktam az ujjamat. Sírtam mert nagyon fájt :( Anya alíg bírt megnyugtatni. Megpróbált ciciztetni hátha az segít de nem akartam. Persze próbálta beborogatni az ujjamat, de nem hagytam. Aztán megláttam az új hajkeféjét és rögtön jobb kedvem lett. Nézegettem meg fogdostam. A baleset óta kb 3/4 óra telt el nagy sírással. Aztán apa mondta anyának hogy vegyen ki a hűtőből egy dobozos energiaitalt, azt úgy is szeretem fogdosni, így az újjam is lehült. Szegény újjam (jobb hüvelyk) duplájára dagat. Kicsi bibi is van rajta. Aztán megebédeltem másodszor is mivel ebédidőben nem akartam. Anya kivett az etetőből és el is aludtam azonnal a karjaiban.

 

Anya naplója:

" Nagyon mgilyedtem. Amikor láttam mi történt, azt hittem, hogy eltört a kis újja. De szerencsére nem, csak bedagadt. Szépen fog vele mindent, úgyhogy nincs nagy baj. Hiretelen amikor történt nem is tudtam mit csináljak. Vigyem orvoshoz? Hova? Kihez? Még én is elsírtam magam..."

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacsroli.blog.hu/api/trackback/id/tr381880868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása