Kovács Roland blogja

Kovács Roland napjai, érdekes történések vele kapcsolatban

Keresztelő

2010.03.21. 19:11 - Kovács Roli

Ma volt a keresztelőm. Annyira jó kifiú voltam, hogy anya joggal volt rám büszke. Reggel szokásomhoz híven 6-kor keltem, de aludtam egy órácskát 8-tól. Aztán jól bereggelizem (persze szilvát). Akkor értek ide a mamáék a dédikkel. Átöltöztem szép fehér ruhába és a fehér bundazsákba és már indultunk is a templomba (Barátok temploma). Ott volt a gyülekező. Mindenki időben ért.

Aki ott volt:

Kecskeméti mama

Leányfalui dédi

Andiék (anyu tesója)

Tibiék (anyu keresztszülei)

Csertői mama és papa

Csertői dédik

Keresztapu

és persze a szüleim :)

Bementünk a templomba. Nagyon furi hely sok a csillogó meg nagyon magas is :)

A szertartás alatt szép csendben voltam még akkor sem szóltam egy szót sem amikor a fejemre öntötték a kerszetvizet. Kicsit ittam is igaz ez nem megengedett a felnőtteknek, de én még kicsi vagyok. Aztán egy akkorát böfiztem, hogy csak úgy vízhangzott. Anyuék alig bírták visszafogni a nevetésüket :) Kaptam egy gyertyát is. Nagyon szép lángja volt. Jól meg is néztem magamnak :)

Amikor vége volt a szertartásnak, kimentünk a templomudvarra fényképezkedni. Azt is feltűnően jól bírtam. Mindenki kézbe vett és nagyon sok kép készült.

ezek ütán hazajöttem, hogy vagányosabb szerelést vegyek fel mivel ebédelni mentünk a Sasfészek nevű vendéglőbe. Ott jól belakmároztam én is meg a család is. Annyira jó voltam, hogy még egy kicsit el is aludtam. Egy hangomat nem lehetett hallani egész nap.

Kaptam ajándékokat is!

Kecskeméti mamától egy ezüst szelencét amibe majd a tejfogaimat lehet elrakni.

Leányfalui mama kötött nekem egy kardigánt nagyon szép és biztos szeretem majd használni.

Cserői mama állta az ebédet.

A csertői dédiktől pénzt kaptam.

Andiéktól egy ezüst gyertyatartót meg plüsskutyát és egy képet amit majd a szobám falára raknak ki anyuék.

Keresztaputól kaptam egy gyerekülést. Pont megy a szine a kocsihoz :) Nagyon kényelmes, már kipróbáltam :)

Tibiéktől pedig virágot benne egy macikával.

Anyuék kicsit elkéstek az ajándékkal mert még nincs bekeretezve, de nagyon szép. Anyu kihímezte egy vonatra a nevemet, az is majd a szobám falát fogja díszíteni.

Jól elfáradtam a nap végére, de nagyon jól éreztem magamat

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacsroli.blog.hu/api/trackback/id/tr11879963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása