Kovács Roland blogja

Kovács Roland napjai, érdekes történések vele kapcsolatban

Felálltam!

2010.03.09. 20:46 - Kovács Roli

Ma voltunk a mamánál. Miután megreggelizetem, elmentünk a TESCO-ba venni pár dolgot. Kaptam bilit meg könyvet és egy aranyos kék cipőcskét, mivel már szépen sétálgatok, persze segítséggel. A bilikém ami itthoni lesz zöld és zenél majd ha belepisilek. Még nem nagyon tetszik, mert nem ér le a lábam róla és nem érzem stabilnak, de majdcsak megnövök egyszer..

Ma nem sokat aludtam. amikor hazaértünk beájultam de nem tartott sokáig max 15 percig :)

Uzsi után nagyot játszottam. Amikor apa hazajött nagy mutatványt csináltam. elöl volt apa szeszámos ládája. Odamásztam, feltérdeltem és FELÁLLTAM! Anyuék rohantak a gépért és fel is vették. Nem tartott sokáig, de a lényeg, hogy megtörtént! Nagy fiú vagyok én már nem kell nekem mindig padlószinten lennem :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacsroli.blog.hu/api/trackback/id/tr431889655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása